5 Şubat 2010 Cuma

too many dicks on the dancefloor

Uzun süredir bu kadar garip uyanmamıştım,biraz kırgınlık var üzerimde. Ayağa kalkmaya yeltendiğimde kırgınlığın sebebini anlıyorum, bacağım kırık. Kırık bacakla çalan saate uzanmak çok zordur,saat 2yi biraz geçiyor. Saatin 2ye kurulmuş olması önce bi garip gelse de dışarısının karanlık olması daha saçma olduğu için kalkmaya ikinci kez yeltendim, allahtan sigarayı sevmem. Koşarak banyoya attım kendimi. Kapıyı açtığım anda üstsüz ama altlı burnu kırık bir kızla burun buruna geldik. 10 saniye kadar burnuna kiltlenmemden olsa gerek, hemen üstüne tişortunu giydi. Tişortun üstünde Micheal Jackson resmi vardır. Başın sağolsun dedim, oh my gosh oh my gosh diyerek koşaradım alt kata indi, sanırım türktü. Alelacele kahvaltı yapıp bisiklete atladım,çok kolay bişe siz de yapabilirsiniz. Niyetim istiridye parka gitmek. Yolda ilkokul hocama rastladım, sanki 15 yıldır değil de 15 dakikadır görüşmüyomuşuz gibi nereye diye sordu, s. lerde ders çalışıcaz hocam diye cevap vermemle günün ikinci oh my gosh oh my gosh unu duymam bir oldu. Durmak yoktu yola devam ettim. Tek dal malbuşumu da bitirmeden kendimi parkta buldum, hemen park edip attım kendimi içeri. Gösteri çoktan başlamıştı, kapılar kapandığı için içeri alınmayanlar arasında burnu kırık kız da vardı. Gözlerim Micheal Jacksona kiltlenmiş, var mısın bi scrable atalım diye hemen musallat oldum kıza, başka birşeye odaklanmam lazımdı, sonunda pes edip scrable için erken ama beni eve bırakabilirsin dedi. O kadar sevindim ki hemen soyadını öğrenip facebooktan listeme ekledim, bu hareket sanırım biraz - puan yaratmıştı. Nasıl bırakıcaksın beni evime dedi, yürüyerek dedim, biraz uzak ama yürürüz hava güzel. Yola devam etmek üzereydik ki ellerini omzumda hissettim, arkamı döndüğümde elleri olmadığını anladım, bacaklarıymış. Eve vardığımızda ilkokul hocamın da bizimle geldiğini farkettim. 2 bayanla 2 katlı bir evdeydim, anlaşılan bana bu evde yer yoktu, zaten 2 dakkaya kalmadan sevişmeye başladılar, çıkıp eve doğru yürümeye başladım. Eve vardığımda içerisi scrable harfi doluydu, 1 kelime cümle kurdum, 2 hiç puan alamadım, peki sence 1 mi 2 mi?

Hiç yorum yok: