4 Haziran 2010 Cuma

limonata eşliğinde

Hayat yolumda ilerlerken bir an bile hatırlamıyorum ki arkadan omzuma dokunan şahsın ağzından güzel,latif bir cümle çıksın. O yüzden arkamdan ne zaman biri omzumu dürtse hemen aklıma alper kamu özlü sözleri gelir: 'olaylara negatif yönünden bakarsak dünya katlanılmaz bir yer olur morukcum'. Gel zaman git zaman bir süre sonra arkama tabii ki de döndüm. Karşımda tabii ki de Turgut Özal. Laz fıkrası kaçkını beş benzemez kepaze bir halde. Surat ifadesi desen tam bir 'hiç yoktan iyidir' modunda. Halbuki güne ne güzel de başlamıştım. Yıllar yılı dalga geçtiğim meslek odasına kayıt olmuş, manitam mail adresime deniz baykalın seks videosunu göndermişti. Yani bi düşün, seni sola dönülmez tabelası mı daha çok etkiler, baykalı çıplak görmek mi. Kaç adım atarsan değişmiyor. Bir yerde illa ki kalbe giden damar tıkalı. Beni şu ara en çok kadınlarına kavuşmak için atlantiği geçme eğitimi alanlar bi de tumblr kitliyor. Arayı hemen kapatıyorum sevgili blogspot. Limona tadında aya merhaba.

1 yorum: